startsidan      kontakta mig      valfritt      valfritt      valfritt Dan före dopparedan

(Blev lite depp för att min fläta är så kort, men då kom jag på den briljanta idén att om jag lutar huvudet på sne ser den lite längre ut iaf hihiih)

Gick upp halv sex imorse för att sen sitta i en bil 6 timmar upp till farmor och farfar. Den första låten som spelas på radion är "Det blir en dag på stranden". Kändes helt rätt när det var 25 minus ute och sjukt mycket snö överallt. Resan gick väldigt fort ändå eftersom att jag deckade när vi var i Södertälje och vaknade upp igen när vi precis kom in i Sundsvall. När vi kommer fram fika och direkt efter det lunch. Det är alltid så när man är hos farmor, man äter och äter och äter och äter lite till! Sen gick jag och mamma en promenad ner till stan för att handla de sista julklapparna. Ni som är i stockholm och klagar på att det är kallt kan ju komma upp hit, nästan overkligt hur kallt det är! På eftermiddagen hann jag och Lee göra ett pepparkakshus också, som kan vara ett av historiens fulaste.

Imorgon är det julafton! Känns så konstigt, har fortfarande inte fått någon julkänsla.

 

2010-12-24 @ 00:54:43 / Direktlänk 0 kommentarer Postat av: @ E-postadress: URL: Kommentera inlägget här: Namn: Kom ihåg mig? E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: Kommentar: Ditt namn På min blogg hittar du bilder från min vardag och text som beskriver mitt liv som arbetande hos.. Sök i bloggen Senaste inläggen • Dan före dopparedan Kategorier • Arkiv • Länkar •