startsidan      kontakta mig      valfritt      valfritt      valfritt Snöstormen håller oss inne
Det är så skönt här uppe, man varvar verkligen ner och kopplar bort allt som händer där hemma. Man gör precis vad man känner för vilket oftast är absolut ingenting. Farmor passar upp oss och vi äter konstant hela tiden. Om det har gått en halv timme utan att man har ätit något känns det nästan konstigt. Så man tar fram paradisasken eller tar en skinksmörgås. Mhmm då känns allt som vanligt igen. Sen är vi inne på andra backen julmust nu också. Och då kan jag ju lägga till att vi bara är tre barn som dricker det och att vi drack sex stora flaskor innan backarna också. Jag kissar fan snart julmust till och med.


Juste färgade håret igår! Det syns inte jättemycket men den grå utväxten är borta nu och det är lite mörkare faktiskt. Sen var vi på bio också och såg Änglagård, jag och min kusin drog väl ner medelåldern en bra bit. Fast om jag ska använda ett ord som beskriver den så är det: incest. Men den var faktiskt bra!


Men imorgon rullar jag (bokstavligen) hem till lilla vårsta. Då väntar Coop på mig igen och lite mellandagsshopping också om jag har tur.
2010-12-26 @ 13:26:39 Vardag / Direktlänk 0 kommentarer Postat av: @ E-postadress: URL: Kommentera inlägget här: Namn: Kom ihåg mig? E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: Kommentar: Ditt namn På min blogg hittar du bilder från min vardag och text som beskriver mitt liv som arbetande hos.. Sök i bloggen Senaste inläggen • Snöstormen håller oss inne Kategorier • Arkiv • Länkar •