startsidan      kontakta mig      valfritt      valfritt      valfritt Himlen är oskyldigt blå
Tysken och jag
'När man läser ett inlägg som börjar med "Idag har jag.." Det är dååå man slutar läsa och bläddrar ner.'
Citerat min mycket kloka vän Tysken, som hon så vackert kallas. Ett smeknamn som klär henne mycket bra eftersom att hon är just tysk.
Sitter och hör detta snurra runt i mitt lilla stackars huvud när jag nu äntligen fått tummen ur arslet och bloggar..
MEN VAFAN SKA JAG SKRIVA OM DÅ AMANDA, ATT HIMMLEN ÄR BLÅ?!?!? suck.... Mental blackout.
2011-01-06 @ 01:20:03 Vardag / Direktlänk 0 kommentarer Postat av: @ E-postadress: URL: Kommentera inlägget här: Namn: Kom ihåg mig? E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: Kommentar: Ditt namn På min blogg hittar du bilder från min vardag och text som beskriver mitt liv som arbetande hos.. Sök i bloggen Senaste inläggen • Himlen är oskyldigt blå Kategorier • Arkiv • Länkar •